Slideshow Image 1 Slideshow Image 2 Slideshow Image 3 Slideshow Image 4 Slideshow Image 5
Логотип сайту
Головна » 2016 » Квітень » 27 » Круглий стіл «Інклюзивна освіта: навчаємо і виховуємо разом»
17:49
Круглий стіл «Інклюзивна освіта: навчаємо і виховуємо разом»
Сучасна система освіти розвиненого демократичного співтовариства покликана  відповідати індивідуальним освітнім потребам особистості. Разом з тим існують групи дітей, чиї освітні потреби не тільки індивідуальні, але і володіють особливими рисами.  Особливі освітні потреби виникають у дітей тоді, коли в процесі їх навчання виникають труднощі невідповідності можливостей дітей загальноприйнятим соціальним очікуванням, загальношкільним  нормативам успішності, встановленим у суспільстві  нормам поведінки і спілкування. Характерно, що з розвитком демократичного суспільства, яке гарантує право кожного громадянина на активну участь у житті цього суспільства, приходить нове розуміння понять «інвалідність», «вади розвитку», «інтеграція», «інклюзія»  тощо.
           Нині усі вищезгадані терміни щодо дітей поступаються новому – «діти з особливими освітніми потребами», що однаковою мірою стосується як інвалідності у важкій формі, так і середніх за ступенем порушень. Таким чином, акцент зсувається від внутрішніх проблем дитини до системи освіти, яка надає підтримку дитині у навчанні, визнає її сильні якості та задовольняє всі її індивідуальні потреби. Запровадження інклюзивної форми навчання  розглядається як  комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на основі застосування особистісно орієнтованих методів навчання, з урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Саме цим питанням був присвячений    круглий стіл  «Інклюзивна освіта:  навчаємо і виховуємо разом» який відбувся 26 квітня 2016 року  у комунальному закладі «Дніпрорудненська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів  «Талант» Василівської районної ради Запорізької області   до якого долучилися завідувач кафедри  реабілітаційної педагогіки  та здорового способу життя КЗ «ЗОІППО»ЗОР, к.пед.наук Лупінович С.М., колеги Запорізької ЗОШ №3 директор школи Магльована О.П. та заступник директора  Діденко Р.П., голова Бердянської міської ПМПК Малуєва Т.В., директор КЗ «НМЦ» Василівської районної ради  Нестор А.В., секретар Дніпрорудненської міської ради Решетняк Л.П., провідний спеціаліст з гуманітарних питань  Дніпрорудненської міської ради Джемела Н.П., методист та психолог КДНЗ №7 м. Дніпрорудного Івченко І.В., Ушакова М.В, заступник   головного лікаря ДМЛ Вертій О.І.,адміністрація та вчителі школи «Талант», що працюють у інклюзивному класі, батьки учнів.  Під час засідання  обговорювали широке коло питань: «Психологічний супровід інклюзивної освіти в умовах сучасної школи, «Інклюзія як альтернативна форма здобуття  освіти дітей з особливими потребами», «Взаємодія з батьками  у системі інклюзивної освіти», «Корекційно-розвиваюча  спрямованість  навчально-виховного процесу».
 Обмінюючись досвідом  присутні  акцентували увагу на  проблемах  пов’язаних з матеріальним забезпеченням та фінансуванням  навчально-виховного процесу,  недостатньою інформованістю батьків, потребою  навчити  вчителів  працювати із  «особливими» дітьми  в умовах загальноосвітньої школи.  Результатом роботи круглого столу стала прийнята резолюція до органів виконавчої влади та місцевого самоврядування   щодо  підтримки  та сприяння відкриття інклюзивних класів та груп у ДНЗ та належному фінансуванні. Сподіваємося  що для нашої держави інклюзія не перетвориться на чергову «модну фішку»,  а отримає  гідну підтримку, бо це потрібно нашим дітям.
 
 
Директор школи                    Олена Здор 
Переглядів: 580 | Додав: Borodicio | Рейтинг: 3.8/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
   
© O2 Reborn Template. Хостинг від uCoz
Реклама на сайте